.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار! مازندران هم گرم است


در زیر سایه جنگلهای سرسبز مازندران و درکنار دریای زیبای مازندران که برای گردشگرانی که کوتاه مدت به این استان سفر می‌نمایند و زیر سایه جنگل اوقات سپری نموده یا ساعاتی تن خویش به آب دریا می سپارند این استان به مثل بهشت و نگینی در نقشه ایران می ماند.

اما مردم با وقار و نجیب و بی‌آلایش مازندران در شهر و یا روستا در گرمای طاقت فرسای تابستان و آنهم با رطوبت بالای هوا زندگی میکنند همچنانکه فقر و بیکاری و نبود صنعت در استان و هزاران مشکل دیگر که در زیر برگهای سرسبز درختان ناپدید مانده است ظاهرا این بار گرمای طاقت فرسای استان هم به چشم مسئولین استان بویژه شخص استاندار محترم نیامده است.

این اواخر شدت گرما به حدی بوده که بیش از 20 استان کشور تعطیل بود استان گلستان و گیلان که مازندران در وسط آنان قرارگرفته است نیز همگام با سایر کشور تعطیل اعلام شد و استاندار مازندران به حکم وظیفه مهمان نوازی جهت رفاه و آسایش مهمانانی که از فرط گرما به مازندران پناه آورده بودند به این بهانه استان را تعطیل ننموده اند.

آقای استاندار

آیا استانهای مثل گیلان و گلستان در این ایام پذیرا مهمانان نبوده‌اند یقینا آنها نیز با آماده باش کامل دستگاههای اجرایی و خدماتی استان را تعطیل نموده اند اما مازندراني‌ها، علاوه بر تحمل گرمای شدید ، درآن روزها، بواسطه اصرار بر تفکر باز بودن دستگاههای اجرایی علاوه بر سلب آسایش از مردم بخاطر قطعی مکرر برق ، موجبات ضرر به بیت المال بخاطر انفجارهای پی در پی ترانس های برق، و از بین رفتن برخی وسایل برقی مردم و نیم سوز شدن آنها گردید .

از سوی دیگر بازدهی کار در ادارات بواسطه قطعی برق در همین دو روز نیز به یک سوم تقلیل یافت و عملا ضرر آن بیش از نفع آن بود .

حالا از اینها گذشته وزارت نیرو نه تنها خسارتی هم به افرادی که در این بین دچار ضرر و زیان شده اند نپرداخته است بلکه در قبض‌های برق که برای مردم خونگرم مازندرانی فرستاده است با استدلال استانداری مازندران که این ایام را تعطیل اعلام نکرد روزهای داغ گذشته را روزهای غیرگرم فرض نموده و براین اساس 40 درصد پرداختی بیشتر نسبت به استانهای گرم برای مازندرانی هایی که عموما کارگر و کشاورز و کارمند هستند به ارمغان آورده است و هوای گرم را با اعصاب داغ تلفیق نمود!

جناب استاندار

ما از رهگذر گرمای بی سابقه امسال هیچ منفعتی و امتیازی کسب نکرده بلکه بی برقی مکرر، آتش سوزی ترانس ها، عدم تعطیلی ؛ قبض‌های سرسام آور نیمه سوزشدن وسایل برقی و... ارمغان تصمیم استانداری مازندران برای شهروندان مازنی بوده ولی باز هم دیر هنگام نیست تلاش نمائید و مسئولان کشور و وزارت نیرو بقبولانید که مازندران همه اش ارتفاعات کلاردشت و برخی نقاط خنک نیست و مازندرانی چه شهر نشین و چه روستا نشین بواسطه گرما و رطوبت بالا بدون کولر نمی توانند زندگی کنند.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.